bastsara_com bastsara_com
bastsara_com bastsara_com
فروشگاه اینترنتی بست سرا فروش انواع بست کمربندی لوله مسی سوکت خودرو بست فلزی شیلنگ
Читать 13 минут

بست کمربندی بست سرا بهترین بست ایران

بست کمربندی چیست؟

به نظر می رسد یک سوال به اندازه کافی ساده باشد، اما اگر واقعاً می خواهید مواد و ویژگی های بست کمربندی را بدانید، اینجا هستند.

بست کمربندی یک نوار یا طول تسمه است که از طبقه ای از مواد پلیمری معروف به پلی آمیدها (نایلون 6/6) ساخته می شود. پهنا، طول و ناحیه سر از مکانیسم های جغجغه دار استفاده می کنند که امکان قفل شدن را در صورت لزوم برای "بسته بندی" اقلام به یکدیگر فراهم می کند.

نایلون که به صورت تجاری در اکتبر 1938 معرفی شد، اولین پلیمر نیمه کریستالی مصنوعی بود که خواص فیزیکی آن نسبت به برخی فلزات مطلوب است. استحکام بالای پلیمرها و مقاومت در برابر دما به آن اجازه می دهد تا در برنامه های کاربردی "مهندسی" مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین در دسته ای از پلیمرها قرار می گیرد که به عنوان "ترموپلاستیک های مهندسی" شناخته می شوند. نایلون ها از خانواده ای از رزین ها تولید می شوند که حاوی یک گروه آمید -CONH- هستند. این مواد سپس پلیمریزه می شوند. یک فرآیند شیمیایی که مونومرهای آمید کوچک را به یک زنجیره پلیمری طولانی متصل می کند که سپس پلی آمید نامیده می شود.

Image for post

نایلون دارای تعادل برجسته ای از خواص، استحکام ترکیبی، سفتی متوسط، دمای سرویس بالا و سطح بالایی از چقرمگیست کمربندی است. اتصالات کابل نایلونی به ویژه در برابر ضربه های مکرر مقاوم هستند، ضریب اصطکاک پایین و مقاومت سایشی عالی دارند. نایلون در برابر سوخت ها، روان کننده ها و اکثر مواد شیمیایی مقاوم است، اما توسط فنل ها، اسیدهای قوی و عوامل اکسیدکننده مورد حمله قرار می گیرد (برای اطلاعات بیشتر به گواهی فیزیکی و شیمیایی ما مراجعه کنید). نایلون ذاتاً به شرایط محیطی حساس است. اتصالات کابل ACT برای دستیابی به سطوح عملکرد بهینه مرطوب می شوند. محصول نایلونی باید در مناطق خشک و خنک، دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود و در بسته بندی اصلی بسته بندی شود. این اقدامات سطوح عملکرد اتصال کابل را به طور نامحدود افزایش می دهد.

نایلون همه منظوره برای استفاده در اکثر کاربردهای عملی در دماهای پیوسته تا 185 درجه فارنهایت مناسب است. ست کمربندی نایلون 6/6، درجه ای که بیشتر برای تولید بند کابل استفاده می شود، دارای درجه اشتعال پذیری UL 94V-2 است. محدوده دمای کاری آن از -40 درجه فارنهایت تا 185 درجه فارنهایت است.

نایلون تثبیت شده حرارتی 6/6 در قرار گرفتن مداوم یا طولانی مدت در دمای بالا (تا 257 درجه فارنهایت) استفاده می شود. یک نایلون همه منظوره در اثر دماهای بالا باعث کاهش خواص فیزیکی و خستگی می شود. اتصالات کابل نایلونی حاوی تثبیت کننده های حرارتی با فرمول خاص استقامت حرارتی بیشتری ست کمربندی را ارائه می دهد. نایلون های تثبیت شده حرارتی برای قرار گرفتن مداوم در دمای بالای 185 درجه فارنهایت طراحی شده اند که مطابق با استاندارد UL برای کاربردهای الکتریکی است.

نایلون تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش 6/6 در قرار گرفتن در معرض مداوم یا طولانی مدت در فضای باز استفاده می شود. این یک درجه مقاوم در برابر آب و هوا است که در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) اضافی مقاومت می کند. این درجه با استفاده از تثبیت کننده ها در رزین نایلونی تولید می شود. اتصالات کابل نایلونی تثبیت شده با اشعه ماوراء بنفش فقط در رنگ مشکی موجود است.

نایلون 12 به صورت مولکولی برای مشاهده بست کمربندی اینجا کلیک کنید برای کاربردهای خورشیدی طراحی شده است تا در برابر اشعه های خشن خورشید و عناصر خورنده در فضای باز مقاومت کند. جذب و چگالی کم آب، پایداری را حفظ می کند و در برابر مواد شیمیایی مقاوم و غیر

حساس به ترک خوردگی تنشی است.

Image for post
بست کمربندی مشکی

برخی از مواد و ویژگی های اتصال کابل که در ACT موجود است عبارتند از:

ست کمربندی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
اتصالات کابل فولادی ضد زنگ
نایلون 12 (خورشیدی) بند کابل
با دمای بالا بند کابل در هوای سرد بستن کابل های سنگین
آب و هوای سرد بند کابل های رنگی گره های کابل رنگی اتصالات کابل فلزی قابل شناسایی اتصالات کابلی مقاوم در برابر ضربه

همانطور که می بینید، مواد و ویژگی های بند کابل از یک بند کابل به دیگری کاملاً منحصر به فرد است. اگر برای یافتن بهترین مورد برای این شغل کمک می خواهید، به ما اطلاع دهید.

4 просмотра
Добавить
Еще
bastsara_com bastsara_com
فروشگاه اینترنتی بست سرا فروش انواع بست کمربندی لوله مسی سوکت خودرو بست فلزی شیلنگ
Подписаться